Minulla on väkivaltainen olo. Niin, outoa. En kannata väkivaltaa, en missään muodossa. Mutta silti minusta tuntuu tällä hetkellä että voisin mennä ja lyödä jollekin ihmiselle mustan silmän. En ole koskaan lyönyt ketään. Enkä aio. Ehkä pitäisi hankkiä nyrkkeilysäkki... tai sitten terapiaa. Ahdistun nykyään niin helvetin pienistä asioista. Jotkut ihmiset vaan osaa ärsyttää tällä hetkellä niin uskomattomasti.

arrrgh

Mitäs, vanha kunnon blogini. En ole käynyt pitkään aikaan. Eipä ole muutostakaan juuri tapahtunut. Mitäs minulle. Huomenna on työhaastattelu Helsingissä.. kunpa nyt saisin töitä. Pitää kai ruveta itse tienaamaan omat käyttörahansa nyt kun tämä tilanne on tällainen.. Siis kun isä muuttaa pois kotoa. Voi tulla sitten vähän tiukemmat ajat minulle ja äidille......... Pitää siis saada töitä, että voin täyttää typerät ja materialistiset tarpeeni kuluttamatta äidin pientä palkkaa.

Mutta huomenna sinne pääkaupunkiin sitten. Näen vihdoinkin siskon asunnon. Tai, olenhan minä siellä käynyt monet kerrat silloin kun täti vielä asui siinä.. Mutta onhan se nyt ihan eri asia! Ja sitten onkin lauantaina taas sisarukset koolla. Ihan mukavaa.

Olen ollut pikään sairaana. Kaksi viikkoa. Ei tee hyvää lukionkäynnilleni... Mutta mitäs minä sille.. 12 päivää kuumeessa, ei siinä parane kouluun mennä. Ja olen kivasti kaikesta myöhässä koulussa. En ole nähnyt ystäviänikään pitkään aikaan... Toivottavasti niillä on edes vähäsen ikävä minua. Kai sen verran voi ihminen pyytää? Ei ole ainakaan tullut paljon soittoja sieltä päin..

Ja ensi viikolla kouluun. En ole ollut tässä kurssissa kertaakaan vielä matikan tunnilla ja vituttaa. Olen aivan tippunut kärryiltä, ne ovat kuulemma menneet jo yli puolet kirjasta.. Muutenkin ollut nyt lukiossa vaikeuksia sen matikan kanssa. Matematiikka pilaa elämäni, siitä pidin puhetta kämppikselle muutama viikko sitten. Vai onko siitä kuukausi?

Pitäisi yrittää piristyä vähäsen, näin masentuneena on turha mennä mihinkään työhaastatteluun vääntämään tekohymyä naamaan. Ehkä sitten piristynkin kun pääsen toiselle paikkakunnalle.. Mutta sehän on Helsinki! Minähän rakastan Helsinkiä!

En vaan pysty piristymään etukäteen..

Puhelinmyyntiä. Sitä se työ sitten olisi.. jos nyt saan sen paikan. Ei mikään unelmatyö, se kyllä tiedetään. Mutta oltiinhan sitä viime vuonna mansikkamaallakin.. ei se sen paskempaa hommaa voi olla. Siitä ei kesätyö huonone.

Kiroilen tässä kirjoittaessani ihan liikaa. Kai se sitten purkaa tätä oloa...

Pitäisi varmaan pakata tai jotain. Että aamulla kerkeää paremmin....

LISÄYS:

Muista:

- rakentaa identiteetti joka perustuu jollekin muulle kuin musiikille.

- rakentaa identiteetti joka perustuu jollekin muulle kuin musiikille.

- rakentaa identiteetti joka perustuu jollekin muulle kuin musiikille.

- rakentaa identiteetti joka perustuu jollekin muulle kuin musiikille.