Ei niin mitään tietoa mistä biisistä tuo on. Se on pyörinyt päässäni koko päivän. Olen kuullut tuota kappaletta vain noin kymmenen sekuntia ja senkin päälle laulettiin. Kummaa.

Olen kärsinyt tänään akuutista ahdistuksesta. En tiedä miksi. Minun pitäisi olla iloinen, minulla on monia syitä siihen. Mutta en vaan ole. Aamu tosin lähti yllättävän hyvin liikkeelle, ottaen huomioon että novellin kirjoittaminen venyi eilen illalla yli kahteen.. Aamulla olin kuitenkin niin pirteä että oikein itsekin ihmettelin. Päivä alkoi hyvin. Mutta siinä jossain puolen päivän aikoihin, ennen yhtä, totaalinen henkinen laskuhumala. En vieläkään osaa sanoa mistä se johtuu. Olen loppuäivän ollut ihan pihalla kaikesta ja välillä on vähän pyörryttänytkin. Onkohan minulla jotain vitamiininpuutoksia.... Olen masentunut vaikka minulla olisi paljon syitä olla iloinen.

Niihin kuuluvat:

- Lyhyt kouluviikko (kaksi päivää!)

- Vähän läksyjä

- Ystäväni jotka ovat ihania

- Uusi ystävä

- The Ark lauantaina Tampereen Pakkahuoneella

- Tikkareita

- Ranskan tunnin jatkuvatkin vasta tammikuussa

- Joulumieli

 

Mutta silti. Onneksi hyperbliss saa minut melkein poikkeuksetta aina hyvälle tuulelle. Vaikka maailma olisi kaatunut.

Minulla on nykyään niin vähän kirjoitettavaa.

Mikähän piristäisi?

vihannekset2.jpg

Kiitos google.