Niin siis miten helvetissä se die nyt taipuikaan. :D

 

Ihanaa, nyt se on alkanut. Joululahja-ahdistus.

Niin, ja järkeni menetys.

Minulla on ongelmana sitten varmaan liikaa ystäviä, niin kamalalta kuin se kuulostaakin. Tekisi mieli sanoa päin naamaa siskolle, niin ilkeästi se tänään on käyttäytynyt. Hienoa, kello on kaksitoista päivällä ja olen jo saanut tarpeekseni. Voisin sanoa sille ilkeästi, että anteeksi kun minulla on ystäviä, anteeksi että minulla on elämä opistolla, vaikka kaikilla ei olekaan... Mutta en tiedä. En voisi varmaan sanoa sitä. Olen taas tänään yliemotionaalinen ja pienimmästäkin asiasta tippa linssiin. Olen varmaan tosiaan menettämässä järkeni. Olen kohta yhtä hullu kuin tätini, en ihmettelisi vaikka olisinkin.

Voi helvetti. Siinä meni sitten loppukin joulumieli.

Mene nyt siitä ovelta inisemästä.

Kuusi euroa S:lle. Kuusi ja kuusi sitten K:lle ja J:llekin? Se tekee..18. Keitä jää jäljelle? K. S? S ottaa varmaan vähän nokkiinsa jos en osta sille lahjaa. Lopullinen hylkäys. Vittu. Kuusi K:lle.  Hulluksihan tässä tulee. 24. Kymppi E&O:lle? 34. Ei mulla ole tällaiseen rahaa. S&M:lle sitten kymppi kanssa? 44. Viuh! Sinne meni rahat. Puolet jäi ilman lahjoja.

Kuulostan varmaan hullulta.

No, kuusi meni kuitenkin jo S:lle. Kymppi yhteensä K:lle ja J:lle. 16. K:lle kuusi. 22. Kymppi E&O:lle. 32. S&M:lle 8. 40. Kymppi (helvetti) Outille. 50. Ketä jää yli? Vanhat ystävät, vanhemmat... kummitätikin! Ja se ostaa ihan varmasti minulle jotain. Ja koita sitten vielä löytää jotain noilla rahoilla....

Minne se helvetin joulumielikin taas katosi?? 

is%2520god%255Cmatt%2520bellamy.jpg

Tollanen mulle.