Hienoa, loma loppuu ja mitäs sitä on tullut tehtyä. Eipä juuri mitään. Oloni tuntuu jotenkin kevyeltä nyt kun loma-ahdistus on pikkuhiljaa hiipumassa mutta koulustressi ei ole vielä kunnolla kerennyt alkaa. Olisihan tässä hommia kasaantuneena vaikka millä mitalla, mutta eihän tässä kolmessa viikossa ole kerennyt mitään tehdä(muuta kuin löhöillä). Olen myös alkanut kasvaa kiinni tähän tietokoneeseen joten luulempa että ensi viikosta tulee tuskallinen kun tämä menee huoltoon. No, oma vikani kai sekin kun olin huolimaton ja menin sössimään sen dvd-aseman.

Olen minä sentään muutamia asioita tehnyt loman aikana, mutta ne nyt eivät ole kovin hyödyllisiä. Olen hankkinut neljä uutta levyä(joista yksi tuli yllätysjoululahjana), joista pidän oikein kovasti ja olenpa hankkinut taas uuden teepaidankin, tosin se painaminen on jotenkin jäänyt... Ehkä voisin tänään vielä saada inspiraation ja painaa sen tekstin tuohon etupuolelle. Ja tutustuinpa sellaiseenkin ihmeellisyyteen kuin audioscrobbleriin, ja olen ansiokkaasti koukuttunut sen kummalliseen maailmaan. Ja aloitin kotisivun teon! Se on varmaan suurin saavutukseni tällä erää, sitä on niin kauan suunniteltu. Tosin sivu on vielä ihan alkutekijöissään, enkä ole päättänyt mitä sillä tekisin, mutta edistystä tämäkin.

Yritin kirjoittaa huomenna palautettavaa novelliakin, mutta se tökki pahemmin kuin uskoisikaan. Jostain revin sitten tekosyyn lopettaa kesken ja jatkaa illalla, (tai yöllä, silloinhan ne inspiraatiot tulee) mutta saa sitten nähdä mitä siitäkin tulee jos homma on määrä hoitaa opiston koneella. Tietokoneluokka jotenkin tappaa luovuuteni. Ai minkä luovuuden? No, sen säälittävän pienen harmaan möykyn aivoissani jonka onnistun hukkaamaan aina kun sitä tarvittaisiin.

..................................

 

 

 

 

 

 

 

 

Se karkasi taas.

 

...................................

snow-030501.jpg